alltomdinhund

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av alltomdinhund - 16 juli 2012 14:20

Nej, det säger väl sig självt  Han är ju valp.

Men klart att vi planerar att göra det i framtiden!


Främsta planerna just nu är ju lydnad och spår, förhoppningsvis viltspår.

Sen får vi se hur det blir med skyddet också! 

Grejen är att jag vill nog testa mig fram, man vet ju inte om man ändrar sig, det kanske inte funkar eller någon annan anledning... eller finner en ännu roligare sport helt enkelt! Men som sagt så är lydnad och spår nummer 1, sen håller jag på att lära mig mer om skydd just nu, som sagt  Hoppas på att kunna åka och kika på en träning snart! 





Presentation

Hejsan!

Välkommen till en renodlad hundblogg! Här skriver jag framför allt om olika tips och råd om allt som rör hundar, dagens ras, massa med tankar och åsikter och självklart om min egen hund Asterix.

Varmt välkomna hit!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer av i denna hundblogg?
 Tips om allt möjligt kring hundar
 Nyheter
 Hundraser
 Foder
 Hälsa
 Träning
 Mer om Asterix
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards