alltomdinhund

Direktlänk till inlägg 3 juli 2012

Vovve.net , ett stort skämt.

Av alltomdinhund - 3 juli 2012 21:01

har varit medlem på vovve.net i några år men först nu på senare tid som jag börjat bli mer aktiv!

Dock så ångrar jag det väldigt mycket nu!


Till er trevliga människor som inte vill bråka mm så vill jag bara VARNA er om denna sida!

Det är flera ggr jag blivit ledsen och blir ledsen även när jag ser vad vissa folk skriver till andra.

Självklart finns det även mycket trevliga människor där med, det vet jag, men tyvärr så har jag inte fått erfara dem särskilt mycket!

Utan det är dem där människorna som påstår sig vara hövdingar över forumet och som vet allt om både avel, stamtavlor, uppfostran och ja då framför allt ANDRAS hundar! SPeciellt min hunds stamtavla!  

Ska man se det som något positivt istället då kanske? 

Har faktiskt inte tänkt på det men ja nu vet jag, ohja!  

Det roliga är att jag hade aldrig i hela helvete orkat eller haft tid till att kika runt på andra folks hundar stamtavlor och leta rätt på varenda jäkla hund i stamtavlan gjort och resultat på tävlingar mm!


Aja men vissa har ju det intresset... på gott och ont det hörrni!  


Sorry vovve.net, men hjälper ju inte att man sätter upp massa regler för forumet men sen tillåter ni ändå folk provocera andra. 

Ni förlorar en medlem idag i alla fall!


(En sak till: man kan inte avregga sig förrän man varit inaktiv i 7 månader, haha välkommen till 2000-talet....eller? )

 

Nu ska jag mysa lite med min hund som jag tydligen inte borde ha för jag vet ju ingenting!  



/Må gott


 
 
Anna

Anna

4 juli 2012 00:12

Haha, det var ju den lille kärringen igen. Hon heter ju till och med något med "troll" i namnet. Aldrig förstått varför folk bryr sig om henne men tydligen är hon en helig ko därinne :D. Skriv på hundarifokus i stället, där är folk ofta inte lika kunniga (faktiskt, många ungdomar bland annat) men de flesta betydligt trevligare - så man får mer utav det ändå.

http://softkittenwarmkitten.wordpress.com

 
Anna

Anna

4 juli 2012 00:16

Tillägg: din rottis kommer kanske inte från en aktiv stam men det gör den inte till en automatiskt sämre brukshund, som personen verkar säga. Typ "ja men klart han blir trött då", eh ja visst.. Rottisar är inte direkt några soffhundar oavsett haha. Det kanske bara är att din uppfödare inte bara sålt hundar till dem som varit väldigt aktiva, så att deras potential inte visats upp i statistiken. Eller så är det inte så, men oavsett vilket vet väl inte dem det :S?

http://softkittenwarmkitten.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alltomdinhund - 5 december 2012 23:51

Jag håller inte till här längre :) Ser att det är många som kikar in här om dagarna. Men har en annan hemsida nu som ni finner HÄR Denna blogg kommer jag att ta bort! :) Så kika in där på hemsidan så ses vi där! Kram! ...

Av alltomdinhund - 1 september 2012 16:43

Nu kan ni nå oss på http://Psychotickitten.blogg.se     Den nya bloggen har olika kategorier, en för just bara Hund och en Allmänt; där jag skriver om allt möjligt helt enkelt; skola, filmer, livet, hälsa, mat, smink, mm mm. Kan vara allt möjli...

Av alltomdinhund - 28 augusti 2012 17:15

Gick rätt så bra för mig i skolan igår, orkar inte berätta alla detaljer nu men det gick bra som sagt.  Lite förvirrande i början bara med registrering och programinfo, vi hade fått lite otydlig information kring det men det löste sig till slut.  ...

Av alltomdinhund - 27 augusti 2012 01:15


Egentligen ska jag upp om några timmar! Kl 6 rättare sagt...  Men har ju alltid haft sömnproblem, sen jag var i yngre tonåren.Tåget till Borlänge går kl 7.22. Egentligen kommer jag vara där 1,5 timme innan jag ens behöver vara där men kan vara skönt ...

Av alltomdinhund - 23 augusti 2012 01:36

Hej alla!   Skrev ej igår, är alltid så himla trött efter valpkursen, är vi alla här hemma. Så vi somnar som stockar direkt efter maten.. Vi trivs bättre och bättre på valpkursen. Instruktören låter oss vara lite mer "fria" nu. Hon verkar h...

Presentation

Hejsan!

Välkommen till en renodlad hundblogg! Här skriver jag framför allt om olika tips och råd om allt som rör hundar, dagens ras, massa med tankar och åsikter och självklart om min egen hund Asterix.

Varmt välkomna hit!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer av i denna hundblogg?
 Tips om allt möjligt kring hundar
 Nyheter
 Hundraser
 Foder
 Hälsa
 Träning
 Mer om Asterix
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards