alltomdinhund

Direktlänk till inlägg 4 juli 2012

Dag 1 - Presentera dig själv

Av alltomdinhund - 4 juli 2012 16:19

Det här är jag inge vidare bra på, men får ju försöka! 


Jag heter Hana och är född den 16 augusti 1991. Jag blir alltså 21 år i sommar, en tråkig ålder om ni frågar mig; var mycket roligare att fylla 20, I guess you know why; Systembolaget is the shit, hehe   Nej jag bara skoja! 


Jag är född i en liten stad i Bosnien vid namn Bosanska Gradiska och kom till Sverige då jag var 9 månader. Är uppvuxen med hundar och djur i allmänhet. Är tex en gammal hästtjej och önskar återuppta hästlivet en dag!

Fram tills jag var 19 år ungefär har jag bott i Skåne hela livet i princip, med min familj. Sen träffades jag och Jimmy och då flyttade jag upp till Gävle! Jimmy är härifrån. Jag och Jimmy passar som handen i handsken.


Som person är jag lite av en ensamvarg kanske, klarar det mesta själv och står hellre själv än att ha en massa otrevliga och falska personer runt omkring mig. Dock de få vänner som jag har älskar jag grymt mycket.  Dessutom är jag en väldigt snäll och omtänksam person mot de människor jag möter. Tycker även om att hjälpa och inspirera folk, därav lite denna hundblogg också; älskar att skriva om tips och allmänna saker och blir jätteglad när jag får höra att folk tycker om det och känner att jag kan hjälpa till. 

 

Jag har även mycket starka åsikter kring saker och ting, men försöker aldrig vara otrevlig mot någon.

Ger mig heller inte in i onödiga diskussioner. Jag är även strukturerad och behöver planering och rutiner i vardagen för att jag ska kunna fungera. 


Till hösten ska jag studera detaljhandelsprogrammet i Borlänge. Jag vill jobba med hundar så ska även kombinera det med en hunddagisutbildning på distans, som man helt och hållet får läsa i egen takt, så blir en utmärkt kombination det.  Målet är att starta ett eget hunddagis och driva en butik med hundprylar. En liten annorlunda butik, jag ska självklart annordna hundträffar också. Dessutom kommer jag alltid finnas tillgänglig som rådgivare om man behöver hjälp med något.


Jag skulle nog egentligen kunna berätta mer om mig själv när jag väl börjat ser ni, men tror det blir alldeles för mycket istället att läsa! Kanske till och med har glömt något viktigt.... aja...Ni lär väl er  förhoppningsvis mer om mig när ni följer min blogg också 


Må gott allesammans!


 




 
 
Hella

Hella

4 juli 2012 23:44

Härlig presentation, du låter som en trevlig och vänlig människa, fast det har jag väl redan förstått hehe!

Låter spännande med dina framtidsplaner att ge dig in i hundbranschen, har jag yttligare en anledning att kika in här förutom att kolla in lill grabben då! ;)
Jag har hållt på sedan 2007 men bara haft företaget i 2år, har du frågor vad gäller verksamhet så hör av dig bara. Allt var väldigt virrigt i början kommer jag ihåg! :)

http://www.hellaas.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alltomdinhund - 5 december 2012 23:51

Jag håller inte till här längre :) Ser att det är många som kikar in här om dagarna. Men har en annan hemsida nu som ni finner HÄR Denna blogg kommer jag att ta bort! :) Så kika in där på hemsidan så ses vi där! Kram! ...

Av alltomdinhund - 1 september 2012 16:43

Nu kan ni nå oss på http://Psychotickitten.blogg.se     Den nya bloggen har olika kategorier, en för just bara Hund och en Allmänt; där jag skriver om allt möjligt helt enkelt; skola, filmer, livet, hälsa, mat, smink, mm mm. Kan vara allt möjli...

Av alltomdinhund - 28 augusti 2012 17:15

Gick rätt så bra för mig i skolan igår, orkar inte berätta alla detaljer nu men det gick bra som sagt.  Lite förvirrande i början bara med registrering och programinfo, vi hade fått lite otydlig information kring det men det löste sig till slut.  ...

Av alltomdinhund - 27 augusti 2012 01:15


Egentligen ska jag upp om några timmar! Kl 6 rättare sagt...  Men har ju alltid haft sömnproblem, sen jag var i yngre tonåren.Tåget till Borlänge går kl 7.22. Egentligen kommer jag vara där 1,5 timme innan jag ens behöver vara där men kan vara skönt ...

Av alltomdinhund - 23 augusti 2012 01:36

Hej alla!   Skrev ej igår, är alltid så himla trött efter valpkursen, är vi alla här hemma. Så vi somnar som stockar direkt efter maten.. Vi trivs bättre och bättre på valpkursen. Instruktören låter oss vara lite mer "fria" nu. Hon verkar h...

Presentation

Hejsan!

Välkommen till en renodlad hundblogg! Här skriver jag framför allt om olika tips och råd om allt som rör hundar, dagens ras, massa med tankar och åsikter och självklart om min egen hund Asterix.

Varmt välkomna hit!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer av i denna hundblogg?
 Tips om allt möjligt kring hundar
 Nyheter
 Hundraser
 Foder
 Hälsa
 Träning
 Mer om Asterix
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards